Múria, centre d’interpretació apícola

EMPRENEDORIA

Muria, Centre d'Interpretació ApícolaDes de fa 6 generacions, Múria treballa amb les abelles i es dedica a envasar i comercialitzar les diferents varietats de mel que es produeixen a les 2.000 arnes de les seves instal·lacions.

A més, té el compromís d’apropar el món de l’apicultura a milers de persones que visiten el Centre d’Interpretació Apícola, una iniciativa innovadora, didàctica i interactiva creada per divulgar la cultura de la mel i les abelles al temps que es contribueix a la dinamització del territori.

En aquest espai, de més de 300 metres quadrats, tant la il·luminació com les formes i el recorregut estan directament relacionats amb l’apicultura i incorporen sons i olors que busquen provocar la sensació de viure, en primera persona, aquest apassionant món.

Perspectives de futur

Artmuria en Harrods

Milers de persones, principalment alumnes de centres educatius d’arreu del país, han visitat les instal·lacions de “Múria Centre d’Interpretació Apícola” i han participat en tallers didàctics que inclouen des de la visita a les arnes al bell mig de la natura, un tast de mels, l’elaboració d’espelmes amb cera o pastissos de mel, degustacions i, fins i tot, producció de cosmètica apícola.

La bona acollida de la iniciativa ha portat a la SAT Apícola el Perelló a posar en marxa nous projectes com l’exclusiva marca artMuria, sota la qual es presenten quatre varietats de mel d’excel·lent qualitat (romaní, taronger, alta muntanya i bosc) en diversos formats i amb presentacions de luxe.  L’objectiu és introduir-se en els establiments i cadenes més prestigiosos de les principals ciutats del món i de moment ja han desembarcat al Regne Unit de la mà de “Harrods”, l’emblemàtic establiment del centre de Londres.