COOPERATIVA EMPRENEDORA: SAT la Vall d’en Bas

La SAT de la Vall d’en Bas va dissenyar una estratègia de comunicació per explicar als seus clients la filosofia del producte de carn fresca i elaborats que s’ofereixen a les carnisseries de les agrobotigues Verntallat.

Cooperativa Vall d'en Bas_Agrobotiga Verntallat

El projecte pivotava a l’entorn del lema “Orgullosos de vosaltres” i una composició de retrats en blanc i negre de diverses parelles reals de productors que actualment treballen amb l’agrobotiga i el bestiar de la seva granja; a tall d’exemple, un pastor amb un xai, un granger amb un porc, una pagesa amb un pollastre o un ramader amb un vedell.

La campanya de màrqueting es va complementar amb un canvi en l’etiquetatge i les safates, creant la línia negra Selectes per aquelles carns amb trets distintius quant als seus atributs d’origen directe i de qualitat.

Resultats obtinguts

Millora substancial de les vendes a les carnisseries de la SAT la Vall d’en Bas, alhora que la generació d’una oferta perquè una cadena de supermercats distribueixi els productes càrnics de proximitat d’aquesta cooperativa.

Les perspectives de futur passen per seguir incrementant les vendes i, en un futur, extrapolar la filosofia d’aquesta campanya a la resta de productes de la terra que es comercialitzen a les agrobotigues Verntallat.

PREMIS COOP: 1r premi a Agrobotigues
PROJECTE: Campanya de màrqueting a la carnisseria
SECTORS: Ramaderia
COMARCA: Garrotxa
SOCIS: 310